Organisaties die kiezen voor onze ondersteuning rondom storm® cloud contact center profiteren van kwaliteit en onze jarenlange ervaring. Dankzij onze diepgaande expertise en bewezen aanpak leren zowel nieuwe medewerkers als bestaande gebruikers de benodigde vaardigheden voor onder andere de storm® cloud contact center apps: DTA, Switchboard en VIEW effectief toe te passen. Dit resulteert in een succesvolle adoptie van de storm® apps binnen elke organisatie.
🤝 Samenwerking business partners & organisatie.
Een nauwe samenwerking met een business partner (o.a. VodafoneZiggo) of medewerkers van de organisatie die storm® gaat implementeren (verantwoordelijk voor de technische inrichting van storm®) is enorm waardevol voor de inhoud van onze leersessies. Door directe afstemming met technische experts kunnen we trainingen ontwikkelen die perfect aansluiten op de daadwerkelijke werkomgeving van de medewerkers. Dit zorgt ervoor dat de inhoud niet alleen accuraat is, maar ook direct toepasbaar. Zo ontstaat er een leersessie die niet alleen informeert, maar ook verbindt: tussen techniek en praktijk, tussen systeem en gebruiker.
🎓 Leervormen voor storm® apps.
We bieden een training of (na)zorg voor verschillende apps aan.
Bijvoorbeeld voor de app storm® Switchboard om gesprekken mee af te handelen of de app storm® DTA (waarmee medewerkers interacties (telefoongesprekken, mail, chat etc.) af kunnen handelen). Het is aan u om te bepalen welke leermethode voor de medewerkers geschikt is. Bekijk hier de verschillende leermethoden die voor een DTA training geschikt kunnen zijn: 👉 Aanbod applicatietrainingen voor iedereen die storm® apps wil leren toepassen.
Elke DTA training is maatwerk: tempo, inhoud en leerdoelen worden afgestemd op de deelnemers, zodat het leerrendement maximaal is.
Naast trainingen voor DTA bieden we de doelgroep Supervisors een leerzame VIEW training. Omdat we deze training op basis van de ‘eigen’ omgeving verzorgen kan deze alleen plaatsvinden als de voorzieningen (licenties en rechten) ervoor georganiseerd kunnen worden. Tijdens de training besteden we, naast diverse Supervisor opties, o.a. aandacht aan: ontwikkel en onderhoud een dashboard met statistieken en uiteraard het leren interpreteren van de te tonen statistieken.
🧾 Instructiemateriaal (Nederlandstalig).

We bieden deelnemers een beknopte infographic met de kernpunten van de training. Zij kunnen deze downloaden en raadplegen wanneer nodig.
Voor zelfstudie en onboarding van nieuwe medewerkers bieden wij een instructievideo aan. Deze is op elk moment beschikbaar en behandelt de meest voorkomende vaardigheden binnen Genesys Cloud.
Voor ons volledige aanbod van instructiematerialen zie: Nederlandstalige instructiematerialen geschikt voor applicatiekennis.
🔄 Nazorg en ondersteuning.
Mocht het voorkomen dat medewerkers, ondanks vooraf hen te voorzien van zorgvuldige informatie en instructie, zich niet comfortabel voelen bij de overstap naar storm DTA, dan bieden wij directe ondersteuning (via SMART-Support) op de werkvloer tijdens of na de livegang. Dit draagt niet alleen bij aan een soepele overgang, maar versterkt ook het vertrouwen in de nieuwe werkwijze en verhoogt de adoptiegraad binnen de organisatie.