In 2025 hebben we ons (trainings)aanbod uitgebreid met applicatietrainingen voor het platform Tollring. We bieden op dit moment trainingen en (na)zorg voor: Tollring Agent ConsoleTollring Supervisor Console en/of uitleg over de Tollring standaard rapportagefunctionaliteiten.

Geen enkele Tollring applicatietraining is standaard, want elke inrichting is uniek. Daarom trainen we altijd in de toekomstige of actuele werkomgeving van de medewerker. Op die manier leren zij precies wat voor hen relevant is, zodat de kennis direct toepasbaar is in de praktijk

🤝 Samenwerking business partners.

Dankzij onze nauwe samenwerking met verschillende business partners (waaronder KPN en VodafoneZiggo) – die de technische inrichting en toegang tot de Tollring‑apps verzorgt – sluiten onze leersessies beter aan. Door rechtstreeks af te stemmen met deze experts ontwikkelen we trainingen die naadloos passen bij de daadwerkelijke werkomgeving van medewerkers. Daardoor is de inhoud niet alleen accuraat, maar ook direct toepasbaar. Zo ontstaat een leersessie die verbindt: tussen techniek en praktijk, tussen systeem en gebruiker.

🎓 Leervormen op maat.

Ons trainingsaanbod biedt een passende leervorm voor iedere medewerker. Of het nu gaat om zelfstandig leren, of om klassikale sessies waarin deelnemers samen leren en ervaringen uitwisselen. Wij zorgen voor een leeromgeving die aansluit bij de behoeften en voorkeuren van de organisatie én de medewerker. Zo combineren we flexibiliteit met interactie, en techniek met praktijk. Bekijk hier een overzicht van onze leervormen: 👉 Slimmer applicaties leren toepassen.

🧾 Instructiemateriaal (Nederlandstalig).

We bieden medewerkers die via Agent Console gesprekken af kunnen handelen een beknopte infographic met de kernpunten van de training. Zij kunnen deze downloaden en raadplegen wanneer nodig.

Voor ons volledige aanbod van instructiematerialen zie: Nederlandstalige instructiematerialen geschikt voor applicatiekennis.

🔄 (Na)zorg en ondersteuning.

Mocht het voorkomen dat medewerkers, ondanks vooraf hen te voorzien van zorgvuldige informatie en instructie, zich niet comfortabel voelen bij de overstap naar Genesys Cloud, dan bieden wij directe ondersteuning (via SMART-Support) op de werkvloer tijdens of na de livegang.

Blader terug.