Referenties

Afgelopen jaren werkten wij met veel plezier samen met en voor:

Klantbelevingen:

Bij de livegang van ons nieuwe communicatieplatform -Skype for Business icm Anywhere 365- hebben wij gebruik gemaakt van usertrainingen van Els Pondes. Els bezit de gave om gebruikers van verschillende niveau’s te trainen in de nieuwe materie en hen snel wegwijs te maken in de nieuwe tooling. Eventuele weerstand tegen de verandering  / overgang naar een nieuw platform wordt bespreekbaar gemaakt waardoor ze deze helpt om te buigen naar gebruikersacceptatie.

Ook dacht zij kritisch en pragmatisch mee in het finetunen van de inrichting van Endpoints om deze zo optimaal mogelijk aan te laten sluiten op onze wensen.

Heel prettig was hoe praktisch en tastbaar ze de effecten van verschillende instellingen kon maken (zowel op gebruiker als beheerdersniveau) aan de hand van praktijkvoorbeelden. Hierdoor vervulde ze een welkome vertaalslag tussen functionele wensen en techniek, iets waarvan we vooraf niet hadden verwacht hulp bij nodig te hebben.

Kortom: ik kan ieder bedrijf een samenwerking met Els Pondes van Compusmart van harte aanbevelen. Uiteraard voor gebruikerstrainingen maar juist ook in een eerder stadium bij het finetunen van de inrichting van een nieuw Skype for Business & Anywhere 365 platform.

2019, maart | J. voor den Dag | Programmamanager KPN Internedservices

Als “boekhouder” op een advocatenkantoor is E. Pondes van Compusmart voor mij heel belangrijk.
Enige jaren geleden begon ik zonder enige ervaring met het programma LE met boekhouding. Omdat het kantoor zonder boekhouding niet kon doordraaien was ik genoodzaakt aan de slag te gaan. Het gaf mij een vertrouwd gevoel dat mevrouw E. Pondes (en haar team) altijd bereikbaar was. Of het om vragen, problemen of oplossingen ging, ze had altijd een (vriendelijk) antwoord klaar, waarna ik weer verder kon.
Nu, vele jaren later is zij, na een update of bij andere probleempjes, nog steeds mijn steun en toeverlaat; ik kan altijd op haar bouwen. Ook ben ik zo blij met het advies dat zij geeft waardoor ik altijd weer werk sneller en/of beter kan doen.

2017, februari | Y. Wareman | Kortman Advocaten

Als bedrijf stonden we voor de grote uitdaging om ons gedateerde telefoniesysteem te vervangen. Als team van trainers stonden we voor de uitdaging om het voltallige personeel te trainen. Op een 24-uurs alarmcentrale heb je ook nog te maken met wisseldiensten, dus wij hadden hulp nodig. Deze hulp, in de vorm van Compusmart, hebben we gekregen. En meer dan dat! Op professionele manier met veel enthousiasme hebben ze zo’n 240 collega’s meer dan wegwijs gemaakt in het CIC. En ook onze functioneel beheerders hebben vele meters kunnen maken door hun input en inzet. Mochten we dit systeem ook op andere locaties invoeren en hulp nodig hebben, dan is Compusmart de eerste die wij bellen.

2016, september | F. van der Veen | SOS International

Voor mij als projectmanager van InIn/CIC-projecten is het erg prettig de zekerheid te hebben dat als CompuSmart (lees: E. Pondes) in een project de CIC-trainingen verzorgt, ik daar geen omkijken naar heb. Inmiddels heb ik in een groot aantal projecten met CompuSmart samengewerkt en mijn ervaring is, dat zij perfect de klantwensen (naar niveau en inhoud) in haar maatwerktrainingen verwerkt. Daarnaast weet zij tijdens de trainingen goed aan te sluiten op de deelnemers zodat het leereffect maximaal is.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat in de projectevaluaties de trainingen van CompuSmart zonder uitzondering hoog scoren!”

2015, september | M. Hogenkamp | Projectmanager KPN Zakelijke Markt

Tijdens onze migratie naar Office 2010 heeft Compusmart onze medewerkers super geholpen! Met een goede uitleg en duidelijke readers kon iedereen met alle veranderingen goed overweg. Mede door het enthousiasme en de flexibiliteit van Compusmart is het allemaal gelukt! Hierdoor is het ook altijd weer een fijne samenwerking!

2013, oktober | Marente | Afdeling Opleiden en Ontwikkeling.

Iedereen is super enthousiast over de trainingsdag gisteren en er word volop over gesproken. Precies wat we wilde bereiken, dus ik ben dik tevreden. Volgende week wordt het (nog) spannender met formule’s etc. dus ik denk dat de gehele Excel 2007 cursus als zeer positief zal worden ervaren. Ik heb al aanmeldingen voor een eventuele nieuwe groep!

2013, september | Möhringer liften B.V.

Tijdens de Interaction Administrator en Interaction Attendant 3.0 training leefde de trainer van Compusmart zich uitstekend in onze situatie in, daarbij sloot ze ook nog eens goed aan op elk trainingsniveau. Ik heb de trainer bovendien als zeer betrokken ervaren.

2012, september | W. van den Hoogen | Sensire.

E. Pondes is een gedreven en professionele vrouw die vanuit het CompuSmart concept altijd maatwerk biedt op een persoonlijke en effectieve manier. Geen korte termijn training maar training en advies
wat ertoe doet en werkelijk blijft hangen bij medewerkers op alle niveaus.

2012 – L. Fillipini

CompuSmart begrijpt hoe de advocatuur in elkaar zit en met welke administratieve problematiek men te maken krijgt. Dat is waarom CompuSmart in staat is om een betaalbare oplossing te vinden. Het gemak van de gebruikers staat voorop. Trainingen zijn helder en “to the point”.

2011 – K. Wichards-Van Ruissen | www.administrationpoint.nl

“Overstappen op een ander boekhoudsysteem kost veel tijd en energie, maar door de vakkundige assistentie en enthousiaste inzet van E. Pondes van CompuSmart is de overstap naar Legal Eagle inclusief de boekhoudmodule zeer vlot verlopen. Bij vragen en problemen wordt direct doelgericht gehandeld waardoor wij de samenwerking als zeer positief ervaren en hopen te continueren”

2011 – L. Dekker | Pijnenburg Advocaten

1
CompuSmart team:
wat kunnen we voor u betekenen?
Powered by