Voor deze organisatie verzorgden wij, naast de volledige adoptiecampagne voor de implementatie van een nieuw multichannel platform, ondersteuning bij het vertalen van de call-flows naar de nieuwe omgeving. We ontwikkelden diverse flow-charts (call-flows) om ook met een nieuw platform zo optimaal mogelijk bereikbaar te zijn. Rekening houdend met een goede beheersbaarheid en het toepassen van nieuwe interactie mogelijkheden.

We starten onze begeleiding volledig on-site. ‘Corona‘ zette al onze plannen in een ander daglicht. Alle on-site diensten hebben we in online diensten om moeten zetten. Bij aanvang voelden we enige onzekerheid. Achteraf is deze onzekerheid niet nodig geweest. Als team zijn we zorgvuldig aan de slag gegaan en voerden we de voorbereidingen, adoptie, trainingen etc. online uit. Resultaat: per locatie een succesvolle implementatie. Dit succes behalen wij niet alleen. Een groot compliment aan ons team, de key-users en alle technisch betrokkenen. Echt teamwork!

Binnen onze adoptiecampagne besteden we aandacht aan en zorgen we voor:

  • een nieuw platform dient direct een eerste goede indruk te maken.
  • functies in beeld brengen die ervoor zorgen dat medewerkers een nieuw programma omarmen.
  • Samenwerking met ambassadeurs.
  • Nazorg voor de laatste puntjes op de i.