Voor het Omnichannel Storm ® Cloud Contact Center bieden wij de volgende diensten.

Train-de-Trainer

Door medewerkers deze training te laten volgen haalt u, op de werkvloer, kennis in huis. Tijdens de training richten wij ons op zowel kantoortelefonie als het afhandelen van de wachtrij (ACD)interacties. De exacte inhoud stemmen we altijd eerst met u af zodat de training zich richt op datgeen wat voor uw medewerkers relevant is.

Wij behandelen op basis van de werksituatie praktische functies, cases en delen veel gestelde vragen. Hierdoor zijn wij ervan overtuigd dat uw ambassadeurs na het volgen van deze training er klaar voor zijn om de medewerkers van uw organisatie voor Storm® op te leiden voor professioneel, gewenst klantcontact.

Inspirerende beknopte gebruikersinstructie

Door medewerkers vooraf over de mogelijkheden/bediening van de applicatie(s) te informeren zijn wij ervan overtuigd dat uw klanten na een implementatie qua bereikbaarheid niets hoeven te merken.

Voor een geslaagde 1e indruk verzorgen wij online / on-site interactieve inspiratiesessies. In slechts 45 minuten beleven deelnemers hetgeen voor hen komen gaat. Wij enthousiasmeren hen, tonen veel voorkomende functies en bereiden hen voor om vanaf het 1e moment zelfstandig aan de slag te kunnen gaan.

Gebruikerstraining

Om medewerkers, voorafgaand aan een implementatie van Storm®, naast het opdoen van kennis (inspiratiesessie), te laten oefenen dan adviseren wij hen een gebruikerstraining aan te bieden.

Supervisor training

Tijdens de Supervisor training leren deelnemers de betekenis van de vele statistieken die het platform aanbiedt. Dit zijn naast real-time dynamische statistieken ook historische rapportages. Anderzijds leren deelnemers extra Supervisor functionaliteiten zoals het instellen van alarmen of het terugluisteren van interacties.

Deze training is erg interessant voor deelnemers die kpi’s willen bewaken of deelnemers die specifieke prestaties willen monitoren of de gesprekskwaliteit van medewerkers willen meten.

Nb. Alle sessies verzorgen wij zowel online als on-site. Nederlandstalig of Engelstalig.

Werkplekcoaching

Om medewerkers gericht te ondersteunen komen onze applicatiespecialisten graag op bezoek.

Adoptiecampagne

Stappen (veel) alle medewerkers van uw organisatie over naar het platform van Storm Cloud Contact Center, dan denken wij  graag met u mee om een succesvolle implementatie te bereiken. Onze adoptiecampagne heeft zijn vruchten afgeworpen en leidt bij medewerkers tot positieve adoptie. Voor meer informatie over onze campagne, zie: adoptiecampagne.