Genesys Cloud biedt veel inrichtings- en interactiemogelijkheden. Op basis van de inrichting en gekozen interacties dienen medewerkers interacties effectief af te handelen. Wij helpen de medewerkers, ambassadeurs, teamleiders en/of supervisors van uw organisatie graag een handje om de succesvolle implementatie te realiseren.

Nb. Alle sessies verzorgen wij zowel online als on-site. Nederlandstalig of Engelstalig.

Train-de-Trainer

Door medewerkers deze training te laten volgen haalt u, op de werkvloer, kennis in huis. Tijdens de training richten wij ons op zowel kantoortelefonie als het afhandelen van de wachtrij (ACD)interacties. De exacte inhoud stemmen we altijd eerst met u af zodat de training zich richt op datgeen wat voor uw medewerkers relevant is.

Wij behandelen op basis van de werksituatie praktische functies, cases en delen veel gestelde vragen. Hierdoor zijn wij ervan overtuigd dat uw ambassadeurs na het volgen van deze training er klaar voor zijn om de medewerkers van uw organisatie voor Cloud op te leiden voor professioneel, gewenst klantcontact.

Inspirerende gebruikersinstructie

Door medewerkers vooraf over de mogelijkheden/bediening van de applicatie(s) te informeren zijn wij ervan overtuigd dat uw klanten na een implementatie qua bereikbaarheid niets hoeven te merken.

Voor een geslaagde 1e indruk verzorgen wij online / on-site interactieve inspiratiesessies. In slechts 45 minuten beleven deelnemers hetgeen voor hen komen gaat. Wij enthousiasmeren hen, tonen veel voorkomende functies en bereiden hen voor om vanaf het 1e moment zelfstandig aan de slag te kunnen gaan.

Gebruikerstraining

Om medewerkers, voorafgaand aan een implementatie, te laten oefenen adviseren wij hen een beknopte, gerichte gebruikerstraining aan te bieden.

Benieuwd naar de inhoud van een van de gebruikerstrainingen?

  • Voor de doelgroep: medewerkers die ACD/Wachtrij gesprekken afhandelen: klik hier.
  • Voor de doelgroep: kantoormedewerkers: klik hier.

Supervisor training

Tijdens de Supervisor training leren deelnemers de betekenis van de vele statistieken die het platform aanbiedt. Dit zijn naast real-time dynamische statistieken ook historische rapportages. Anderzijds leren deelnemers extra Supervisor functionaliteiten zoals het instellen van alarmen of het terugluisteren van interacties.

Deze training is erg interessant voor deelnemers die kpi’s willen bewaken of deelnemers die specifieke prestaties willen monitoren of de gesprekskwaliteit van medewerkers willen meten.

Adoptiecampagne

Stappen (veel) alle medewerkers van uw organisatie over naar Genesys Cloud dan denken wij  graag met u mee om een succesvolle implementatie te bereiken. Onze adoptiecampagne heeft zijn vruchten afgeworpen en leidt bij medewerkers tot positieve adoptie. Voor meer informatie over onze campagne, zie: adoptiecampagne.