Na meer dan 20 jaar ervaring met PureConnect (voorheen CIC) verzorgen we voor het Genesys multichannel platform Genesys Cloud verschillende diensten.

Genesys Cloud biedt veel inrichtings- en interactiemogelijkheden. Op basis van de inrichting en gekozen interacties dienen medewerkers interacties effectief af te handelen. Wij helpen de medewerkers, ambassadeurs, teamleiders en/of supervisors van uw organisatie graag een handje om de implementatie succesvol te realiseren.

Genesys Cloud, Train-de-Trainer

Door medewerkers deze training te laten volgen haalt u, op de werkvloer, kennis in huis. Tijdens de training richten wij ons op zowel kantoortelefonie als het afhandelen van de wachtrij (ACD)interacties. De exacte inhoud stemmen we altijd eerst met u af zodat de training zich richt op datgeen wat voor uw medewerkers relevant is.

Wij behandelen op basis van de werksituatie praktische functies, cases en delen veel gestelde vragen. Hierdoor zijn wij ervan overtuigd dat uw ambassadeurs na het volgen van deze training er klaar voor zijn om de medewerkers van uw organisatie voor Cloud op te leiden voor professioneel, gewenst klantcontact.

Genesys Cloud, Inspiratie gebruikerssessie

Bij de overstap naar een nieuw platform adviseren wij de medewerkers voorafgaand aan de implementatie een goede 1e indruk te geven. Uw klanten hoeven niets van een overstap naar of een implementatie van een nieuw platform te merken, Uw organisatie is en blijft na de implementatie van Genesys Cloud direct optimaal voor uw klanten bereikbaar .

Voor een geslaagde 1e indruk verzorgen wij online / on-site interactieve inspiratiesessies. In slechts 45 minuten beleven deelnemers hetgeen voor hen komen gaat. Wij enthousiasmeren hen, tonen veel voorkomende functies en bereiden hen voor om vanaf het 1e moment zelfstandig aan de slag te kunnen gaan.

Genesys Cloud, Gebruikerstraining

Wanneer medewerkers, voorafgaand aan een implementatie van Genesys Cloud, naast het opdoen van kennis (inspiratiesessie) tijdens de sessie willen oefenen dan adviseren wij hen een gebruikerstraining aan te bieden.

Benieuwd naar de inhoud van een van de gebruikerstrainingen?

  • Voor de doelgroep: medewerkers die ACD/Wachtrij gesprekken afhandelen: klik hier.
  • Voor de doelgroep: kantoormedewerkers: klik hier.

Genesys Cloud, Supervisor training

Tijdens de Supervisor training voor Genesys Cloud leren deelnemers de betekenis van de vele statistieken die het platform aanbiedt. Dit zijn naast real-time dynamische statistieken ook historische rapportages. Anderzijds leren deelnemers extra Supervisor functionaliteiten zoals het instellen van alarmen of het terugluisteren van interacties. Een hele interessante training voor deelnemers die bijvoorbeeld kpi’s willen bewaken of deelnemers die specifieke prestaties willen monitoren of de gesprekskwaliteit van medewerkers willen meten.

Alle sessies verzorgen wij zowel online als on-site. Nederlandstalig of Engelstalig.

Adoptiecampagne

Implementeert u Genesys Cloud voor alle medewerkers, dan is onze adoptiecampagne wellicht iets voor u. Voor meer informatie over onze campagne, zie: adoptiecampagne.