Diverse organisaties kiezen naast Teams voor Anywhere365. Zowel in onze adoptiecampagne als trainingsprogramma hebben we verschillende Anywhere365 mogelijkheden opgenomen. Of het nu gaat om de Anywhere Attendant (bedienpost) of het werken met de WebAgent, Extension Window, Snapper, etc.

CONSULTANCY

Naast (gebruikers)trainingen, bieden we voor de omgeving functionele ondersteuning, zoals bijvoorbeeld:

  • Inventarisatie van routeringen i.c.m. functionele inrichting van een UCC en/of Endpoint.
    Nb. bij voorkeur gebaseerd op templates voor een eenvoudige functionele beheersbaarheid.
  • Uitwerking van te ontwikkelen Anywhere365 routeringen ter overdracht naar een technisch specialist.
  • Testen van ontwikkelde Anywhere365 routeringen.
  • Functionele basistraining voor applicatiebeheerders.
  • Anywhere365 rapportage training.
  • Werkplekbegeleiding op de dag van de migratie ter ondersteuning van gebruikers als applicatiebeheerders.
  • Nazorg t.a.v. ontwikkelde routeringen op basis van de Anywhere365 rapportages.

Call flows | Workflows

Met meer dan 20 jaar ervaring in de Telecom branche, achten wij onszelf goed in staat om met organisaties, die routeringen/flows in Anywhere365 willen (laten) ontwikkelen, mee te denken over de kansen en mogelijkheden die er voor de routeringen met Anywhere365 zijn.

Zeker als het gaat om de overstap naar Anywhere365. Bestaande routeringen dienen dan naar een Anywhere omgeving omgezet te worden. Het zou spijtig zijn als de meerwaarde van een nieuw platform niet tot zijn recht komt omdat routeringen ‘As-is’ overgenomen zijn.

Met onze kennis (van diverse platformen) denken wij graag met u mee zodat een goede bereikbaarheid behouden blijft en/of zelfs door de implementatie van Anywhere365 verbeterd wordt.