Adaptatie

Voor diverse (telefonie)platformen, ondersteunen wij organisaties met het migratie naar en implementatie van (nieuwe) platformen/applicaties. Onze ondersteuning is veelzijdig. Vanaf de inventarisatie van de gewenste inrichting, het ontwikkelen van een adaptatieplan, opleidingsplan tot het verzorgen van trainingen en/of nazorg op de werkvloer.
 

Welk resultaat wenst u, na de implementatie van een nieuw platform, te behalen?
Wij zijn ervan overtuigd, en hebben reeds ervaren, dat een succesvolle migratie/implementatie, door aandacht aan onderstaande punten te besteden, een feit is.

Inventarisatie

Natuurlijk is een huidige inrichting ‘As-is’ naar een nieuw platform over te zetten. Maar wat levert u (en uw medewerkers) dit op? Tijdens een inventarisatie bepalen wij of een ‘As-is’ situatie wel/niet aan te raden is. Door het in kaart brengen van nummerplannen, call-flows/workflows, specials, etc. adviseren wij u graag over de meest geschikte inrichting. Door een zorgvuldige inventarisatie uit te laten voeren is een positieve bereikbaarheid en enthousiaste klanten na de migratie snel te merken.

Adaptatieplan/adoptieplan

Bij diverse organisaties heeft ons adaptatieplan/adoptieplan reeds positieve resultaten opgeleverd. Zowel de IT-medewerkers als gebruikers omarmden de verandering/vernieuwing. Van weerstand was nauwelijks tot geen sprake. Om een positieve adaptatie bij alle partijen te bereiken achten wij betrokkenheid van medewerkers erg groot. In ons adaptatieplan beschrijven wij het belang van het samenstellen van een team ambassadeurs en werken wij gedurende de voorbereidingen van de migratie graag met hen samen.

Trainings- / begeleidingsplan

Voor een nieuw platform is een uitgebreide training voor alle medewerkers niet vanzelfsprekend noodzakelijk. Om medewerkers een applicatie effectief toe te laten passen zijn meerdere leermethoden geschikt. Ons trainings/begeleidingsplan bevat per doelgroep een leeradvies voorzien van klassieke en nieuwe leermethoden.

Nazorg en borgen kennis

De dag van de migratie is voor veel gebruikers vaak spannend, ook voor ons. We zien bijna altijd  dat de techniek als een huis staat. Gebruikers willen graag aan de slag. Door de juiste voorbereidingen, kennisoverdracht, en betrokkenheid etc. zijn alle voorbereidingen getroffen om een succesvolle migratie tegemoet te zien. Uiteindelijk zetten we in dit stadium, samen met de ambassadeurs, de puntjes op de i. Uiteraard vinden wij het belangrijk om onze doelstellingen en verwachtingen na een migratie te evalueren.

Bent u geïnteresseerd in onze aanpak dan maak ik graag een afspraak met u.
Mijn telefoonnummer is: +31 – (0) 6 2604 6367. (Els Pondes)