Telefonie / contact center

In 1999 gaven wij onze eerste trainingen / begeleiding voor een telefonie platform. Tegenwoordig noemt men ons ‘Telefonie en Contact Center specialisten‘.

In de praktijk ervaren we dat het implementeren van een nieuw telefonie/communicatie platform veel impact op medewerkers (en de bereikbaarheid) kan hebben. Wij zijn ervan overtuigd dat een zorgvuldig adoptieplan voor de adaptatie, van welke nieuwe technologie dan ook, ‘weerstand tegen verandering’ kan ombuigen naar ‘enthousiasme en acceptatie’.

Wij ondersteunen u graag met de implementatie van (nieuwe) applicaties. Denken met u mee als het gaat om:

  • Adaptatieplan
  • Trainingsprogramma of keuze van best passende leermethode
  • Documentatie / naslagwerk
  • FAQ
  • Trainingen / begeleiding

Klik voor meer informatie op een van de volgende platformen (technologieën) om ons aanbod te bekijken.

Inin  Purecloud Skype_logo Anywhere365
Storm Peterconnects_logo  CC4Skype  Prairiefyre

Onze diensten zijn gericht op diverse doelgroepen die Telefonie en/of Contact Center applicaties toepassen. Wij ontwikkelden diensten voor de volgende doelgroepen.

Kantoormedewerkers:
Deze doelgroep heeft behoefte aan specifieke telefoniefuncties om optimaal bereikbaar te zijn. Daarnaast ervaren wij bij deze doelgroep de behoefte aan effectief communiceren via meerdere contactkanalen. Tijdens onze diensten, leren de deelnemers in eerste instantie ‘instellen van optimale bereikbaarheid’ met aansluitend de overige praktische communicatiemogelijkheden van de applicatie.

Contact Center medewerkers:
Tegenwoordig handelt deze doelgroep niet alleen telefoongesprekken af. De communicatie met de klant gaat tegenwoordig via verschillende contactkanalen (gesprekken, mail, chat, social-media). Om deze doelgroep de applicaties effectief te laten toepassen bieden wij diverse diensten aan.

Telefonistes:
In ons aanbod, bieden wij voor deze doelgroep diensten aan om hen binnenkomende interacties effectief af te laten handelen.

Supervisors | Managers:
Voor deze doelgroep hebben wij diverse trainingen ontwikkeld die hen leren hoe ze de kwaliteit en de prestaties van de contacten en de medewerkers kunnen meten/weten.

Coach | Kwaliteit monitoring:

Om de gewenste kwaliteit aan de klant te bieden, bieden diverse platformen Klanttevredenheidsonderzoeken en/of QM (Quality Management) mogelijkheden aan. Voor deze doelgroep, die klantmetingen wil doen of die zelf QM-formulieren dienen te ontwikkelen of die de prestaties van de medewerkers willen beoordelen, bieden wij diverse diensten aan.

Applicatie Beheerders:
Na het volgen van een Applicatiebeheer training achten wij deelnemers in staat om dagelijks onderhoud van het platform zelf uit te kunnen voeren.

Onze begeleiding/trainingen is altijd afgestemd op de behoefte van nu en een aansluiting op de reeds aanwezige kennis van de medewerkers!
Voorafgaand aan begeleiding/trainingen inventariseren wij de leerbehoefte. Wij achten iedere deelnemer, na het volgen van de juiste begeleiding en aandacht, in staat om zelfstandig en effectief aan de slag te gaan. Ieder op zijn/haar niveau.